Nastavno na mart, i mjesec april 2020 godine će zasigurno biti upisan u mnoge bilježnice i arhiv zbog niza izazova / iskušenja u kojima smo se svi skupa našli. U nekim segmentima druga polovina aprila je bila nešto "blaža" i izvjesnija u odnosu na mart, ali uz još mnogo restrikcija i distance od "normalnog" načina funkcionisanja.
U nastavku želimo dati nekoliko informacija i podataka, a vezano za usluge koje pružamo našim korisnicima, doprinos koji smo davali i dajemo zajednici, i svakako doprinos koji smo davali i dajemo u ovoj novonastaloj situaciji. Pa da krenemo redom:
- i tokom aprila smo imali kontinuirano vodosnadbijevanje, bez i jednog dana prekida. Dnevno smo u prosjeku distribuirali cca 5.500 kubika pitke vode, čiji kvalitet je svakodnevno analiziran i u skladu je sa važećim pravilnicima i propisima. A cca 25.000 stanovnika je svakodnevno bilo u mogućnosti konzumirati pitku vodu.
- tokom aprila smo kontinuirano vršili odvoz i zbrinjavanje komunalnog otpada za sve naše korisnike, a ukupno je cca 8.300 posuda na terenu (kante i kontejneri), u koje komunalni otpad odlaže cca 26.000 stanovnika.
- komunalnu higijenu smo održavali na zavidnom nivou, a pored redovnih aktivnosti: košenje, metenje, čišćenje, uređivanje zelenih površina, po naredbi Štaba CZ smo prema usaglašenom planu vršili i sapiranje i dezinfekciju cesta i javnih površina. Ukupno smo utrošili cca 90 cisterni vode od po cca 10 kubika.
- redovno smo vršili sanaciju kvarova na vodovodnoj mreži
- naša laboratorija je uspješno provela sve planske i vanredne analize, i ispitivanja a ujedno su izvršene sve pripreme za recertifikaciju 17025 koja slijedi
- rad Zelene pijace je tekao kontinuirano uz provedbu i poštivanje svih mjera iz Naredbi i preporuka nadležnih institucija.
- obrada i realizacija svih zahtjeva od stranaka se odvijala kontinuirano i pravovremeno.
- radno vrijeme sa strankama je vraćeno na puni režim
- obezbijedili smo dovoljno zaštitne opreme, dezinfekcionih sredstava, te dali i proveli instrukcije kod svih uposlenika, a s ciljem zaštite uposlenika i trećih lica.
- shodno naredbi FŠ CZ za prinudnu zabranu rada određenim pravnim licima, njih 280 smo potpuno oslobodili plaćanja troškova za otpad
- uspješno realizovan audit na daljinu za recertifikaciju ISO 9001 i certifikaciju ISO 14001
- davali smo kontinuirano podršku i realizovali sve zahtjeve od Štaba CZ, CZ, Bolnice, Doma zdravlja i dr.
- u aprilu smo zabilježili pad naplate cca 20-30 %, što bi ako se nastavi u narednim mjesecima moglo otežati realizaciju određenih projekata
- odvodnja otpadnih voda je funkcionisala po planu, a povremeni nedostaci su hitno otklanjani
- u funkciju pušteno reciklažno dvorište u krugu Deponije komunalnog otpada u Bukvi
- uspješno kompletirana sva potrebna dokumentacija i dostavljena, a za pribavljanje građevinske za deponiju,
- završen kompletan postupak javne nabavke za ugradnju kolske vage na ulazu u deponiju...slijedi realizacija
- podignute su brane i pripremljena nova kaseta za odlaganje otpada na deponiji
- redovno smo vršili dezinfekciju kontejnera i narandžasti kanti po gradu
- uredili smo lokalitet Musala, i neke druge kao i čišćenje korita
- nakon što je brana u Kraševu privremeno bila "otvorena" za prolaz ribe, zbog mrijesta iste, uspješno smo istu sanirali i zatvorili te tako omogućili stabilnost ovog vodosistema
- naši uposlenici su prošli nekoliko online seminara, webinara, edukacija
- uspješno pripremljena i održana redovna godišnja Skupština Preduzeća na kojoj su usvojeni izvještaji i usvojene potrebne odluke
- nije bilo otpuštanja uposlenika i nemamo takvo nešto u planu, a sve obaveze prema uposlenicima i dobavljačima smo uspješno pratili i nastavit ćemo tako ako Bog da.
- svi organi Preduzeća su u funkciji, i realizuju svoje obaveze i zadatke
Nadamo se da će maj i mjeseci koji dolaze biti sigurniji za sve nas. Mi poduzimamo i poduzimati ćemo sve aktivnosti i provoditi mjere prvenstveno s ciljem zaštite zdravlja naših uposlenika, a kako bi mogli izvršavati svoje obaveze i pružati usluge kvalitetno i na nivou koji zašlužujete. Vodimo računa da i svi koji imaju potrebu da dođu do naših prostorija što prije budu usluženi i sigurno uz primjenu svih preporučenih mjera zaštite.
Zahvaljujemo se korisnicima i sugrađanima za razumijevanje i poštivanje naredbi, odluka i preporuka, jer time i nama olakšavate rad.
Poštujte naredbe i preporuke, čuvajte se, budite nam živi i zdravi, uz želje i nadu da ćemo ubrzo moći nastaviti svi svoje aktivnosti u "redovnom" a ne vanrednom stanju...
Vaše JP RAD d.d. Tešanj